Győri SZC Krúdy Gyula Turisztikai és Vendéglátóipari Technikum
9024 Győr, Örkény István u. 8-10.
Telefon: +36-96-510-670

A 9.NYEV osztály úgy döntött, hogy csapatépítésre megy a Bakonyba. Pénteken az órák után el is indultunk. A szabadhegyi állomáson várakoztunk a vonatunkra, de pár perc után már Vinye felé zötyögtünk. Az utazás vidáman telt és 1 óra múlva már ott is voltunk. Leszálltunk a vontról és célba vettük a szálláshelyünket, elfoglaltuk és felfedeztük szobáinkat, ami mindenkinek megfelelt. 15 percet kaptunk arra, hogy összekészülődjünk a túrára. A séta izgalmas és gyönyörű volt. Az erdő csendes, teli gyönyörű színekkel: zöld, sárga, vöröses, barna. Amerre a szem ellát, gyönyörű fák, növények és sziklák, így mindenkinek jutott akadály és kihívás. Nagyjából 1.5 km után megérkeztünk célunkhoz, az Ördögréthez. Ott tartottunk egy pár perces szünetet, majd újból útnak eredtünk. A maradék egy kilométert már nem az erdőben tettük meg, hanem egy murvás úton, amit követve visszaértünk a szállásra. A túrázás közben nagyon sokat beszélgettünk egymással és még jobban összhangba került az osztály. Visszaérkezésünkkor kicsit lepihentünk, majd elkezdtük a vacsora előkészítését. Gulyáslevest készítettünk, ami pár óra múlva el is készült. Mindenki megvacsorázott és elmosogattunk magunk után. Igaz ez egy fárasztó nap volt, mégis rengetegen fennmaradtak éjfélig vagy tovább. Élveztük az estét és mindenki jól mulatott. Korán reggel hozzá láttunk a reggeli elkészítéséhez. Virslit főztünk, ami mindenki ízlésének megfelelt. Mikor már mindenki fent volt és evett, elkezdtük a cuccainkat összepakolni és a rendet rakni. Elpakoltunk mindent, amit kellett, majd megcéloztuk a vasútállomást. A vonatunk megérkezett, elfoglaltuk helyünket a kabinban és elindultunk haza. 1 óra múlva már meg is érkeztünk Győrbe, leszálltunk és mindenki hazaindult. Biztosan mondhatom, hogy ezt az osztálykirándulást mindenki élvezte. Annyira, hogy már azon gondolkozunk, hová mehetnénk legközelebb együtt.